Merhaba,
Bugün Asp derslerine başladık. Ve en çok kullanılan kodlardan biri olan Asp'yi uzmanından (Yani Kitabından Ben Uzman Değilim :) Tabiki Ben de Biliyorum da Kitapta Daha Ayrıntılı) size anlatmak istiyorum. Ama ilk önce gerçek bir okunuş istiyorum ey-es-pi Aferin :)

Kod Yapısı

Asp kodlarına "<%" ile başlar ve "%>" ile bitiririz. Evet bir adım attık ama bu çok önemli. Şimdi nasıl yazı yazdırırız. Öğrenelim:

<%
Response.Write " Wolder King "     Önizleme     Wolder King
%>

Bunu uzunca "Response.Write" yazmak için uğraşmayın kısa yolu var:
<%= " Wolder King " %>     Önizleme     Wolder King

Bu da tamam. Şimdi Html kodları arasında kullanalım:

<html>
<head>
<title>Asp</title>
</head> 
<body> 
<% Response.Write " Wolder King" %>
</body>
</html>

Bu da kolay. Ama önemli. Şimdi açıklama yazalım:

<%
 ' Açıklama
 %>

Ne kadar kısa bir ders diyebilirsiniz fakat kısa, sıkıcı olamayan ve öz bir ders yazdım. Bence başlangıç için çok iyi bir anlatım. Fakat "Asp" "Php" gibi değil. Yazarak çalışmanızı öneririm. Kolay Gelsin.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz Başarıyla İletilmiştir. Kinger veya Takipçisi iseniz Puanınız Eklenecektir. Teşekkürler.

 
Wolder King © 2014. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top
Verification: 4ee027a2dd0c4225